El meu poble

El meu poble

29 de març del 2011

SEGONA FASE

SEGONA FASE: PRIMERS ACORDS CONJUNTS AMB ELS PROFESSORS DEL CENTRE SOBRE EL PROBLEMA I ACTUACIONS A SEGUIR      

§   Objectius:
1. Establir els primers criteris de la intervenció
1.1. Perfilar la necessitat o problema observat i actuacions a seguir.
1.2. Acordar conjuntament amb els professors del centre les línies de la intervenció
2. Crear un clima d’aula i de centre en que la tolerància, el respecte, l’ajuda mútua i la col·laboració estiguin sempre presents.
2.1. Facilitar la integració escolar i dels alumnes de la USEE dins l’aula ordinària

14 de març

Al igual que els alumnes, començo setmana a l’Institut. Avui hem fet tutoria on hem treballat l’organització de la USEE, en quant a tasques de la setmana per a cada un dels integrants i la planificació de les activitats que ens queden per a fer d’aquí a final de curs, sobretot pel que fa al tema de la sortida que havíem estat comentat l’última dia de tutoria, recordatori dels exàmens pendents per la mateixa setmana, el SIMO (Sistema d’Indicadors de Comportament);
Avui els alumnes, s’han mostrat poc participatius i al·leguen força sovint trobar-se decaiguts i poc animats degut a que no els agrada comença la setmana amb mal temps (avui plou bastant a Balaguer).
Tot i que en la última trobada amb la tutora, el passat 9 de març vam començar a elaborar quina podria ser la meva intervenció, avui també, hem aprofitat amb la tutora de pràctiques per reunir-nos i perfilar els temes a treballar i així com també m’ha facilitat material. Finalment, quedem que treballarem el tema de les habilitats socials, ja que tant a la USEE com en la integració a l’aula ordinària són alumnes que presenten moltes carències sobretot pel que fa al mode de relacionar-se entre companys

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada