El meu poble

El meu poble

27 de maig del 2011


FASE 5 : AVALUAR PROCÉS DE TREBALL I PLANTEJAR CONTINUÏTAT EN EL PROCÉS

§   Objectius:
1. Establir criteris d’atenció a la diversitat per a cursos vinents.
1.1. Recollir les valoracions i impressions de l’aplicació del projecte d’utilitat per al marc d’actuacions d’atenció a la diversitat de l’INS
1.2. Reconèixer en els alumnes el procés d’adquisició d’habilitats socials

16 de maig

Avui els alumnes han respòs un qüestionari elaborat per mi sobre les habilitats socials.
L’he penjat al moodle, entorn virtual que acostumen a treballar a classe. Això d’entrada ja els ha motivat.
L’avaluació constava d’uns indicadors i de tres columnes; en la primera s’havien d’avaluar ells, seguidament i aleatòriament he repartit un paperets amb els noms de cadascú de la classe i el paper que els ha tocat, significa que havien de canviar d’ordenador i avaluar a aquella persona. (ha estat força dinàmic). La tercera columna, l’he omplert jo mateixa de manera que els alumnes han pogut comparar les tres columnes i les respectives diferències. Al final, han hagut de penjar el document de nou al moodle a l’espai de tutoria.
La única dificultat que he tingut és que les puntuacions eren 3, 2 i 1 i ells automàticament assimilaven 3 al millor resultat quan podria ser ben bé al contrari

AVALUACIÓ DE LES ACTIVITATS DE COMPETÈNCIES SOCIALS

Nom de l’alumne:
Data:

VALORS: 1: POC //  2: SUFICIENT  // 3: MOLT
 
FOMENTAR UNA ACTITUD RESPECTUOSA I NO SUPERFICIAL DELS ALTRES (ESCOLTAR, DEMANAR DISCULPES, DEMANAR UN FAVOR,...)
INDICADORS
INDIVIDUAL
COMPANY
PROFESSOR
DEMANA DISCULPES QUAN S’EQUIVOCA



ACOSTUMA A DEMANAR FAVORS



ESCOLTA ATENTAMENT ALS SEUS COMPANYS



FALTA EL RESPECTE ALS COMPANYS (OFENSES, CRITS, INSULTS, BROMES,...)



PARTICIPAR DE MANERA ACTIVA EN LES CLASSES DE L’AULA ORDINÀRIA
INDICADORS
INDIVIDUAL
COMPANY
PROFESSOR
IMPLICACIÓ EN LES TASQUES DE CLASSE



COMPARTEIX AMB ELS SEUS COMPANYS ESDEVENIMENTS D’INTERÈS



PREGUNTA EL QUE NO ENTÉN DE LES EXPLICACIONS




VALORS: 1: POC //  2: SUFICIENT  // 3: MOLT



POTENCIAR ACTITUDS ASSERTIVES EN ELS ALUMNES
INDICADORS
INDIVIDUAL
COMPANY
PROFESSOR
ES MOSTRA AGRESSIU DAVANT UN PROBLEMA



INHIBEIX LA CONDUCTA QUAN HI HA UN CONFLICTE



ÉS SINCER AMB ELS ALTRES, SENSE ARRIBAR A OFENDRE




VALORS: 1: POC //  2: SUFICIENT  // 3: MOLT


 


FACILITAR ESTRATÈGIES DE CONTROL EMOCIONAL
INDICADORS
INDIVIDUAL
COMPANY
PROFESSOR
RECONEIX LES SEVES PRÒPIES EMOCIONS



RECONEIX EN L’ALTRE SENTIMENTS



PRESENTA DIFICULTATS DE CONTROL D’EMOCIONS (IRA, FRUSTRACIÓ, ANGOIXA, TRISTESA,...)




VALORS: 1: POC //  2: SUFICIENT  // 3: MOLT

23 de Maig

Últim dia del pràcticum. Dia de reflexions en general. Els alumnes estan neguitosos. Noto que estan ocultant alguna cosa. Vull fer alguna cosa diferent amb ells i els proposo fer una dinàmica per fer pujar l’autoestima, però no acaben d’estar prou centrats. Finalment, treuen damunt de taula una caixa plena de fotografies i dedicatòries que han recollit per a mi. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada