FASE 5 :
AVALUAR PROCÉS DE TREBALL I PLANTEJAR CONTINUÏTAT EN EL PROCÉS
§ Objectius:
1. Establir criteris d’atenció a la diversitat per a cursos
vinents.
1.1.
Recollir les
valoracions i impressions de l’aplicació del projecte d’utilitat per al marc
d’actuacions d’atenció a la diversitat de l’INS
1.2. Reconèixer en els alumnes
el procés d’adquisició d’habilitats socials
16 de maig
Avui
els alumnes han respòs un qüestionari elaborat per mi sobre les habilitats
socials.
L’he
penjat al moodle, entorn virtual que acostumen a treballar a classe. Això
d’entrada ja els ha motivat.
L’avaluació
constava d’uns indicadors i de tres columnes; en la primera s’havien d’avaluar
ells, seguidament i aleatòriament he repartit un paperets amb els noms de
cadascú de la classe i el paper que els ha tocat, significa que havien de
canviar d’ordenador i avaluar a aquella persona. (ha estat força dinàmic). La
tercera columna, l’he omplert jo mateixa de manera que els alumnes han pogut
comparar les tres columnes i les respectives diferències. Al final, han hagut
de penjar el document de nou al moodle a l’espai de tutoria.
La
única dificultat que he tingut és que les puntuacions eren 3, 2 i 1 i ells
automàticament assimilaven 3 al millor resultat quan podria ser ben bé al
contrari
AVALUACIÓ
DE LES ACTIVITATS DE COMPETÈNCIES SOCIALS
Nom de l’alumne:
Data:
VALORS:
1: POC // 2: SUFICIENT // 3: MOLT
FOMENTAR UNA ACTITUD RESPECTUOSA I NO
SUPERFICIAL DELS ALTRES (ESCOLTAR, DEMANAR DISCULPES, DEMANAR UN FAVOR,...)
|
|||
INDICADORS
|
INDIVIDUAL
|
COMPANY
|
PROFESSOR
|
DEMANA DISCULPES QUAN S’EQUIVOCA
|
|
|
|
ACOSTUMA A DEMANAR FAVORS
|
|
|
|
ESCOLTA ATENTAMENT ALS SEUS
COMPANYS
|
|
|
|
FALTA EL RESPECTE ALS COMPANYS
(OFENSES, CRITS, INSULTS, BROMES,...)
|
|
|
|
PARTICIPAR DE MANERA ACTIVA EN LES CLASSES DE L’AULA ORDINÀRIA
|
|||
INDICADORS
|
INDIVIDUAL
|
COMPANY
|
PROFESSOR
|
IMPLICACIÓ EN LES TASQUES
DE CLASSE
|
|
|
|
COMPARTEIX AMB ELS SEUS COMPANYS ESDEVENIMENTS
D’INTERÈS
|
|
|
|
PREGUNTA EL QUE NO ENTÉN DE LES
EXPLICACIONS
|
|
|
|
VALORS:
1: POC // 2: SUFICIENT // 3: MOLT
POTENCIAR ACTITUDS ASSERTIVES EN
ELS ALUMNES
|
|||
INDICADORS
|
INDIVIDUAL
|
COMPANY
|
PROFESSOR
|
ES MOSTRA
AGRESSIU DAVANT UN PROBLEMA
|
|
|
|
INHIBEIX
|
|
|
|
ÉS SINCER
AMB ELS ALTRES, SENSE ARRIBAR A OFENDRE
|
|
|
|
VALORS:
1: POC // 2: SUFICIENT // 3: MOLT
![]() |
FACILITAR ESTRATÈGIES DE CONTROL
EMOCIONAL
|
|||
INDICADORS
|
INDIVIDUAL
|
COMPANY
|
PROFESSOR
|
RECONEIX
LES SEVES PRÒPIES EMOCIONS
|
|
|
|
RECONEIX EN
L’ALTRE SENTIMENTS
|
|
|
|
PRESENTA
DIFICULTATS DE CONTROL D’EMOCIONS (IRA, FRUSTRACIÓ, ANGOIXA, TRISTESA,...)
|
|
|
|
VALORS:
1: POC // 2: SUFICIENT // 3: MOLT
23 de Maig
Últim dia del pràcticum. Dia de reflexions en
general. Els alumnes estan neguitosos. Noto que estan ocultant alguna cosa.
Vull fer alguna cosa diferent amb ells i els proposo fer una dinàmica per fer
pujar l’autoestima, però no acaben d’estar prou centrats. Finalment, treuen
damunt de taula una caixa plena de fotografies i dedicatòries que han recollit
per a mi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada